søndag 6. februar 2011

Give-away



Det er ikke en måned siden jeg startet bloggen engang, og jeg har allerede fått 25 herlige følgere! Det nærmer seg snart 100 unike besøkende innom bloggen og den har vært vist over 500 ganger! Dette er jo små tall i den store sammenhengen, men siden jeg har vært veldig kort tid her i bloggverdenen setter jeg veldig stor pris på det.
Dette vil jeg markere med en give-away:) 

Reglene for å delta er slik, og det er mulig å ta opptil 3 lodd:

1 lodd for å legge igjen kommentar under dette innlegget (husk å få med hvor mange lodd du tar)
1 lodd for å bli/være følger av bloggen min
1 lodd for å lage en link til min give-away på bloggen din (bruk bildet over)

Trekningen skjer om 2 uker, den 20. februar.
Den som vinner får et sinkhus, et velkommen-skilt i sink og et lite fat i sink.

Håper dere ønsker å delta:)

98 kommentarer:

  1. eg e seff med:) hurra for din blogg!! den er herlig ♥

    tre lodd på meg da:)

    klemmer linda

    SvarSlett
  2. Heisann!!

    Jeg blir med å feirer deg,tar 3 lykkelodd,kjempe fin blogg!!

    Jeg har også Give away om du vil bli med:)

    Ha en fin søndag!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. Hei på deg!
    Jeg vil være med selvfølgelig, flott premie :)
    Tar 3 lodd! Linker på bloggen og på facebooksiden min.

    Gratulerer med så mange lesere allerede.
    Gøy gøy gøy!

    Håper du har en fin kveld,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  4. Så koselig! Jeg hive meg med. Er følger,så da blir det 2 lodd!
    Ha en fin søndag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  5. Hei - jeg la meg til som følger - litt arti å følge flere som er like ny i bloggeland som meg.
    Flotte premier - jeg tar 3 lodd..
    Ha en fin kveld.
    Mj

    SvarSlett
  6. Klart jeg vil delta!! Flotte premier, og gratulerer med så mange følgere og besøkende:) Blir 2 lodd på meg.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  7. så gøy

    to lodd til meg
    fin blogg du har ...!

    fin søndag ønskes deg klem klem klem

    SvarSlett
  8. Gratulerer! Jeg vil gjerne være med å feire med deg:) Jeg tar 2 lodd. Flotte gaver du lodder bort.
    Ønsker deg en fin uke
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  9. Gratulerer med besøkstallet og
    så flott premie da, slenger meg på med 3 lodd:-)

    Ha en herlig kveld, her blir det avslapping i sofaen

    Klem Agnes

    SvarSlett
  10. Så gøy med give away! Og så gøy at du har fått mye besøk :) Jeg tar 3 lodd. Kjempe fine premier..
    { Natalie }

    SvarSlett
  11. Jeg er med!

    To lodd! Nå følger jeg deg videre;)

    SvarSlett
  12. Hei!
    Vil gjerne være med å feire deg!
    Gratulerer med fine tall :-)

    Tar ett lodd!
    :-)

    SvarSlett
  13. So kjekt med so mange følgere på so kort tid!!!!
    GRATULERER med god respons på bloggen din♥
    Ikkje rart..., seier ein ivrig følger:)

    Håper på lykke ☺ 2 lodd.

    God mandag.

    Klem Mette.

    SvarSlett
  14. Hei;)
    Jeg blir gjerne med og feirer deg og den koselige bloggen din;)
    Og jeg trkker 3 lodd!

    Ha en fin mandag!

    Klem Line

    SvarSlett
  15. Jeg vil være med, trekker 2 lodd. kommentar og link på bloggen min

    SvarSlett
  16. Hei :) Super søt blogg du har! *Følger*
    Håper du får en fin dag!
    Klem fra Sophie Mari!

    SvarSlett
  17. Såklart jeg vil være med å feire! :) Tar 3 lodd jeg! ;) Sikker på at bloggen din kommer til å få myyye besøk tiden fremover! Veldig koselig inne her! :)

    Klem Frøken H

    SvarSlett
  18. Hei og gratulerer så masse med alle følgerne og alle besøk!
    Jeg er såklart med og tar med meg 3 lodd!!
    Ha en flott ny uke
    Klemmer Janne Merethe

    SvarSlett
  19. Gratulerer for en suksess!! Så gøy med Give Away, jeg er med og tar 3 lodd!! Flott blogg hilsen Eileen

    SvarSlett
  20. Hei:)
    jeg vil også være:) det blir to lodd på meg:)
    stor klem<3

    SvarSlett
  21. HEi!
    Gratulerer med tallene dine :) Og velkommen til denne verden!
    Jeg blir med å feirer og trekker 2 lodd :)

    Klem Anette- som også har give away ;)

    SvarSlett
  22. Hei, jeg vil være med! Tar to lodd hos deg. Stikk gjerne innom min give away og:)

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  23. Blir med på feiringen! Fine premier!
    Trekker meg to vinnerlodd!

    SvarSlett
  24. oi, her blogges det i racer-fart!! :)

    jeg er med på ett lodd...

    gleder meg til å fortsette å titte innom hos deg!

    SvarSlett
  25. Så moro med så mange følgere allerede da!:-) Og kjempegøy med giveaway. Jeg blir gjerne med!! Herlig å finne nye inspirerende blogger altså!!

    Legger meg til som følger og legger ut link til giveawayen, så da trekker jeg 3 heldige lodd!

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  26. Hei, og velkommen som nykommer i blogglandia! =D

    Godt å se du trives her inne, og kjempehyggelig å høre om alle følgerne og visningene. Er selv et halvt år gammel i bloggverden, og stortrives på alle vis.
    Er veldig glad for å se nye fjes, så derfor slår jeg til med alle tre mulighetene for lodd. Da får jeg jo gleden av å følge deg videre på din vei også. :)

    Rusler videre på tur med kaffekoppen i hånden her inne hos deg jeg, så vi sees nok i et annet innlegg. :)

    Tjoppoghei fra Huldra!

    SvarSlett
  27. Ny blogg jo:) 2 lodd til meg:)

    SvarSlett
  28. Den flotte give awayen då=)
    3 lodd på meg http://majo88.blogspot.com/2011/02/give-away-hos-det-bittelille-huset.html

    Kjempe fin blogg eg kommer til å følge med på;)

    SvarSlett
  29. Jeg blir GJERNE med på trekning! :) Kjempe flott premier!

    To lodd på meg - kommentar + følger :)

    SvarSlett
  30. Hei, så spennende! Tar 3 lodd jeg.

    SvarSlett
  31. Hei og velkommen til Blogglandia:) :) :)
    Jeg blir gjerne med i trekningen din:)
    Klem

    SvarSlett
  32. Gratulerer, en god start :-)) Jeg har selv nettopp startet blogg, men jeg har litt teknisk å lære. Men vet at det blir gøy. Jeg gleder meg til å følge bloggen din. Kjempe fine premier. 2 lodd til meg. Klem fra Thora.

    SvarSlett
  33. Wow, your blog is beautiful!!!compliments!
    I've three chances
    :)
    bye bye
    ale

    SvarSlett
  34. For en fin gevinst!! Dette må jeg jo være med på!!
    Krysser fingrene og tar tre lodd :D

    Ha en god kveld :)

    Klem

    SvarSlett
  35. Gratulerer med en kjempefin start!
    Jeg vil gjerne bli med å feire..3 lodd takk.
    Klem Anne

    SvarSlett
  36. jeg vil gjerne være med i trekkningen(smiler)
    to lodd på mag .. :)

    klem Annika

    SvarSlett
  37. Hei hei, så flott blogg du har her:) Jeg måtte lese meg tilbake fra starten din:) Vil gjerne bli en følger når jeg får bloggen min opp å gå igjen, men skjønner at det ikke teller nå. Vist jeg får være med i trekningen din uten blogg vil jeg gjerne det:)

    miriambeathe_85@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Så moro at så mange har lyst til å være med på give-awayen min:) Dere som ikke har blogg er også selvfølgelig velkommen til å delta, glemte visst å skrive det. Tusen takk for alle hyggelige kommentarer:)

    SvarSlett
  39. Hei.Jeg vil selvfølgelig være med å feire. Tar 2 lodd jeg. Fant deg tilfeldigvis inne hos en anne blogger. Sittet å tittet litt rundt her nå, er jo så mye fint.
    Så legger meg selvfølgelig til som følger.
    Ha en fin dag.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  40. Hei og takk for kommentaren. Jeg vil også være mede på din give away. Det er alltid spennende..
    Ønsker deg en fin helg:))

    SvarSlett
  41. Kjempefin og inspirerende blogg:)
    To lodd på meg - Følger og kommentar!

    SvarSlett
  42. Spennande å flytte inn i Blogglandia.
    Eg tar eit lodd her!

    SvarSlett
  43. Jeg tar gjerne 2 lodd i din give away (kommentar+link)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  44. Hei Jennifer og hjertelig velkommen til Blogglandia! Kjempekoselig at du har lagt deg til som følger av bloggen min :)
    Blir såklart med giveawayen din! Kjempefin premie :) Prøver lykken med 2 lodd :)
    Ps. Ble kjempefint med det veggordet over tv`n!
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  45. Gratulerer med ny blogg :) Liker!

    3 lodd til meg :)

    SvarSlett
  46. 1 lodd på meg, men jeg titter innom deg igjen :D fin blogg du har :D

    SvarSlett
  47. Gratulerer! Så flott gave da! Jeg blir med med 3 stk lodd!
    Ha en fin helg!

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  48. Legger igjen kommentar -1 lodd

    Har blogg.no, og ikke blogspot, men har lagt deg til i favoritter -1 lodd? ;)

    Link på bloggen min -1 lodd

    toblirendeligtre.blogg.no er den nye bloggen =)

    SvarSlett
  49. 1lodd

    Kjempefin blogg du har!

    her er min visst du vil ta en titt:-)
    http://hosrita.blogspot.com/

    SvarSlett
  50. Datt tilfeldigvis innom bloggen på en runde i blogglandia - så fint du har det!

    Jeg er gjerne med på give awayen - flotte premier! :-)

    Jeg tar 3 lodd.

    Kristine

    SvarSlett
  51. SÅ gøy!! :-)

    Klart jeg vil være med - tre lodd på meg :-)

    Klem!

    SvarSlett
  52. Nydelig blogg! Jeg skriver meg opp med 3 lodd :) Ta turen innom meg om du vil og skriv deg opp på min Giveaway :)

    SvarSlett
  53. 2 superlodd til meg : )

    vi ses nok i bloggeland : )

    SvarSlett
  54. Hei, jeg vil gjerne være med på din første give away. Så fin blogg du har forresten. :-)
    Ta gjerne en tur innom meg og prøv lykken i min Ramsign give away om du har lyst.
    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  55. Hei, flott blogg du har lagd deg, gøy med give away. La meg til som følger og har linket til bildet ditt. Tar tre lodd :)
    Ta gjerne en titt innom hos meg også.

    Ha en fin søndag.
    Marianne

    SvarSlett
  56. Eg er med! Legg meg og til som følgjar. :)

    SvarSlett
  57. Prøver lykken her med to lodd. TVI TVI! :)

    ingerkatrine@yahoo.com

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  58. Hei på deg:) So kjekk blogg, legg meg til som følgar so eg finn deg igjen ;)
    Og nydeleg maileg- har dilla på dei eg og♥

    Tar gjerne 3 lodd her eg :)

    Ha ein fin dag!

    Klem anita

    SvarSlett
  59. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  60. Vet ikke om den første kommentaren forsvant?Men jeg prøver igjen.
    Koselig blogg,jeg traff tilfeldig på deg!
    Legger meg til som følger og linker til deg!Tre lodd til meg!
    Velkommen innom meg!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  61. Kjempefine gaver! Jeg er med :-) 2 lodd på meg! Klem fra Kine.

    SvarSlett
  62. Hei:-)
    Startet å blogge i dag, har lurt på det lenge og i dag heiv eg meg bare i det.
    Liker bloggen din veldig godt og har lagt meg til som følger.
    Så da deltar eg vel med 2 lodd.
    Ha det bra, Linda:-)

    SvarSlett
  63. Hei! Jeg blir gjerne med i denne flotte konkurransen din, og tar alle 3 loddene jeg :)
    Krysser fingrene!

    Jeg har også en giveaway gående på min blogg, det er bare å slenge seg på om du har lyst til det :)

    klem

    SvarSlett
  64. Følger gjerne bloggen din.
    To lodd på meg da. Flott premie du har :-)

    Hilsen Irene

    SvarSlett
  65. Kjempefin premie du har. Er gjerne med på den.
    To lodd på meg :o)
    Ha en superfin uke :o)

    SvarSlett
  66. så fin blogg du har:)
    KJempe fin premie du har, eg er gjerne med på den..
    tre lodd på meg=)
    ha ein fin dag og uke videre..

    SvarSlett
  67. Koselig blogg! Blir selvfølgelig med på giveaway - 2 lodd på meg :-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  68. Jeg er gjerne med og tar 3 lodd. Følger og har lenka her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/02/giveaway-hos-det-bittelille-huset.html

    Krysser fingrene!

    Klem

    SvarSlett
  69. Hurra for nye bloggere (som deg og meg) Har ikke fått så mange følgere som deg. Imponert! Jeg følger gjerne deg for du har en fin, fin blogg! Jeg tar gjerne 3 lodd! (Og du er velkommen til min blogg også!)
    Ha en god kveld!

    SvarSlett
  70. Heisann:)
    Flott blogg du har, og jeg blir gjerne med på giveaway:)
    Er selv helt fersk her inne, men har allerede fått mange hyggelige og varmende tilbakemeldinger.
    Tar gjerne 3 lodd jeg!
    Lykke til videre:)

    Ønsker deg en superduper dag:)

    Klem fra Marianne:)

    SvarSlett
  71. Oj... Denne må jeg bli med på! :))

    Tar 3 lodd.

    :))

    SvarSlett
  72. Heisann :)
    Eg blir med og tar 3 lodd, Kjempe fine gaver du gir bort :)
    Her er bloggen min: http://littomaltblogg.blogspot.com/2011/02/giveaway-hos-det-bittelille-huset.html

    SvarSlett
  73. For noen nydelige premier :)
    Eg tar to lodd :) Er blitt følger, og kommenterer :) Krysser !
    Klem

    SvarSlett
  74. Så koselig å titte innom her..og attpåtil med en så fin Give Away...Jeg er med ,med 3 lodd :o)

    Hilsen Hege

    SvarSlett
  75. Hallo :D
    Jeg blir med. To lodd på meg :)

    SvarSlett
  76. Så flott blogg du har! Jeg vil gjerne prøve lykken, du har herved fått en ny følger, også reklamerer jeg for giveawayen på bloggen min :) Velkommen innom hos meg :)

    SvarSlett
  77. Blir selvfølgelig med, artig i bloggeverden, e det ikkje? To lodd takk, kommentar og følger...

    SvarSlett
  78. Veldig fin blogg du har:)
    Jeg vil gjerne delta med 2 lodder!!

    SvarSlett
  79. Så morro da. Koselig blogg!
    Jeg er med å feirer, tar 3 lodd. :)
    Fine premier:)
    Ha en fin dag!
    Kari-Anne

    SvarSlett
  80. Knallfine premier og jeg vil veldig gjerne være med på trekningen med 3 lodd :)

    SvarSlett
  81. Jeg er med vettu, så artig at du også er ny i dette :)
    Jeg blir med på tre lodd :)
    Bli følger av min blogg også, da hadde jeg blitt sååå glad.. Helt nytt dette :)

    http://interiordrops.blogspot.com/

    SvarSlett
  82. Flott give away, elsker stilen - hus, skilt og fat. Delte og registrerte giwe awayen din på konkurransenett.no likegodt :) Ønsker deg en superfin helg. Hilsner fra Tone, tonelove_89@hotmail.com

    SvarSlett
  83. Jeg vil gjerne være med med 2 lodd :)

    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  84. ••♥♥•• Heisann, og god kveld ••♥♥••

    Tusen takk for en inspirerende og fin blogg =)
    Jeg hjelper deg gjerne, og har tipset alle mine 272 facebook venner, samt delt link på veggen min!
    3 lodd opp av hatten på meg =))
    God helg ønskes alle =)

    Hilsen Kirsti (granhus@stud.ntnu.no)

    SvarSlett
  85. Så koslig blogg du har :)
    La meg til som følger selvfølgelig :)
    Legger link på FB og takker ja til 3 lodd :)

    God helg !

    SvarSlett
  86. Så flott blogg - jeg blir svært gjerne følger.
    Trekker meg 2 lodd og satser på at det er de riktige.

    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  87. Hei, jeg er gjerne med å feirer :)

    3 lodd til meg..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  88. Hei!
    Flott blogg du har og flott Give away:-)
    Blir med på den med 3 lodd.

    Gleder meg til å følge deg videre:-)

    Ha en fin lørdag:-)

    Klem fra Gry:-)

    SvarSlett
  89. sikke et fint lille hus, med på 2 lodder:)

    SvarSlett
  90. Så gøy! Jeg blir veldig gjerne med i trekningen og tar 1 lodd :)
    Lykke til videre med denne flotte bloggen.

    SvarSlett
  91. 3 lodd! :o)
    Kommenterer, følger og deler linken på Facebookveggen min. Har dessverre ikke blogg.

    SvarSlett
  92. Hei! Jeg er med! Fin blogg, fin premie!

    SvarSlett
  93. Jaaaa jeg vil veldig gjerne være med, liker veldig godt sink ting men har ikke så mye av det ennå. Jeg gleder meg også til å følge bloggen din videre. 2 lodd til meg. Mvh Thora.

    SvarSlett
  94. Hei - jeg vil være med!
    To lodd på meg - kommentar og følger :)

    Mvh Camilla!

    SvarSlett
  95. Jeg slenger meg på med to lodd- jeg følger nemlig :)
    mail: urettferdig@live.com

    SvarSlett
  96. Kjempefin blogg!

    Gleder meg til å lese videre :-)

    2 lodd på meg :-)

    Lisainn@gmail.com

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥