lørdag 26. februar 2011

Vinter ute - vår inne?


I dag laver snøen ned her hvor vi bor. Jeg håper at det snart er nok, vinteren har vært fryktelig lang i år. Men snart er februar over, og vi går over i den første vårmåneden! Da håper jeg at vårtegnene ute også begynner å vise seg. Imellomtiden prøver jeg å skape litt vårstemning inne, selv om det føles litt motstridende med det været som er rett utenfor vinduet. Bildet jeg viser er fra vårt vårlige gjesterom/datarom/altmuligrom.

I dag blir en rolig lørdag. Nå skal jeg først rydde, støvsuge og pusle litt rundt, så skal jeg bake cupcakes før det blir en rolig kveld med god mat:)

Ønsker alle en nydelig lørdag

8 kommentarer:

  1. På godt nordnorsk: Pissregn og storm ute, klarhålke og is, vi har med andre ord hatt en elendig snøfri vinter, moder jord er skikkelig irritert..sikkert fordi politikerne vurderer oljeboring i Lofoten, da må ho rase fra seg litt! Men inne er det VÅR! Nye avleggere i glass og krukker, og de gamle potteplantene er vasket og fått seg gode samtaler i prosessen;o)
    Ha ei fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  2. Så flott pyntet med vårlige farger:-) Her er det også en rolig lørdagskveld, nå står den hjemmelagde pizzaen i ovnen og vi skal snart spise. Godisen har de små allerede begynt på.

    Ha en fortsatt god helg

    Klem

    SvarSlett
  3. Skjønt, vårleg bilde♥
    Gleder meg til vår!!!! Nok vinter og snø no;)

    Kos deg i helga, kjære du☺

    Takk for gode ord hos meg.
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  4. Så søtt bilde!
    Vi trenger litt oppmuntring å drømmer om vår og sommer i disse triste vinter mnd. her har det bare høljet ned hele dagen, veldigt vått. Så nå er det fyr i peisen, en kopp te og litt tv titting....

    ha en fin kveld:-)

    Klem:-)

    SvarSlett
  5. Vår ja.... *drømme drømme* :-)

    Tusen takk for svar på spm. om sinkhus. :-) Syns de små er så koselige, så det blir nok et par slike :-)

    Ha en finfin kveld!!

    Klem Kristine :-)

    SvarSlett
  6. Herlig vårstemning inne hos deg også ser jeg! :) Her laver snøen ned også, så da må man skape vårstemnings inne enn så lenge! ;) Ha en fin søndag! ♥

    klem Frøken H

    SvarSlett
  7. Hei skjønne!!
    Man får skap vår inne enn så lenge.. men nå går vi snaaaart inn i den først vårmåneden da♥

    Mange fiiine sinkhus du har - har selv noen, blir aldri lei, for de passer hvor som helst, både inne og ute!!

    Ønsker deg en fin uke,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  8. Hei!
    Eg er innom bloggen din sånn dann og vann, den er koselig :)
    Eg har ei utfordring til deg inne på bloggen min, kjekt om du tek den.
    Ha ein fin dag :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥