lørdag 9. april 2011

Rosa detaljer

Det har ikke blitt tid til så mye blogging i det siste, jeg har hatt masse å gjøre med jobb og besøk og trening. Og når det ikke har vært noe jeg måtte gjøre har jeg bare sittet ute på verandaen og lest og slappet av, det har vært nydelig vær denne uken, sola varmer og nesten all snøen har smeltet. 

Men igår - etter helgevasken - tok jeg noen bilder av de rosa detaljene i huset. Jeg er ikke glad i farger hjemme hos meg selv, her er det mest hvitt, grått og beige. Men i sommerhalvåret pleier jeg å ha littebittegrann lyserosa detaljer rundt omkring. Jeg  liker den helt duse rosafargen.

Her er bilder fra stua, gjesterommet og kjøkkenet:

Det eneste rommet i huset som har farger hele året er toalettet nede, 
her er også den ene veggen lyserosa faktisk:

Håper alle nyter helgen

9 kommentarer:

  1. Koslige bilder,med nydelige detaljer!!

    Helt enig rosa er fint!!

    klem linda

    SvarSlett
  2. Så koselig!
    Du tar så fine bilder, at jeg blir helt inspirert til å sette igang selv:)
    Rosa er kjempefint!
    Jeg har et lite gult prosjekt på gang nå i påska:)
    Håper du har en fantastisk helg!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Jeg elsker RÅSA! Fantastisk farge :-)

    Mange fine detaljer du viser...

    Håper du tar vare på deg selv og at du nyter tiden!
    Stor klem

    SvarSlett
  4. Herlig å kunne nyte dagene ute:-) Flotte bilder du viser, her er det også noe innslag av rosa.

    Ha en god helg

    Klem Agnes

    SvarSlett
  5. Elsker den sarte pastellrosa eg også♥
    Mange skjønne rosa detaljer hos deg!!!!

    Likte so godt spegelen med blondebandet rundt også:)Har du gjort det sjølv eller kjøpt det slik? Kunne gjerne tenkt å stjele ideen;)

    Ønsker deg ein fin søndag!!! Klem Mette.

    SvarSlett
  6. Flotte, nydelige bilder:)
    Håper dere har hatt herlig vårvær idag:)

    Ønsker deg en koselig uke:)

    Klemmer fra Myrullpiken<3

    SvarSlett
  7. Råsa Råsa Råååååsa♥ Love it!!

    Ønsker deg en flott uke,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  8. Hei hei!
    Håper alt er vell, en stund siden jeg har sett deg her i blogglandia nå!

    Håper du har en fin påske,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥