mandag 2. mai 2011

Hagen vår

Til det bittelille huset er det en tilhørende liten hage hvor det vokser litt forskjellig. Jeg har ingen grønne fingre, og heller aldri vært interessert i hagearbeid, så det som vokser i hagen vår har stått fra før vi kjøpte eller eventuelt grodd opp av seg selv *smile*. 
Men; jeg er allikevel veldig glad i både plommetrærne, epletreet, tulipanene i villbedet og busken med rosa blomster. Hvem vet - kanskje jeg kommer til å bli glad i hagearbeid en dag også.


Selv om jeg aldri har hatt interesse nok til å drive med hagearbeid selv, har jeg alltid vært fascinert av vakre hager. Og jeg drømmer nok om min egen drømmehage en gang.  Den er grønn, hvit, rosa og frodig.

Hvordan er deres hager?

7 kommentarer:

  1. Nydelige blomster, så fint når det er de samme fargene som går igjen også :)

    Jeg har heller ikke grønne fingre å syns det er litt ekkelt ¨med alle insektene som finnes i en hage, derfor jeg ikke er så glad i hagearbeid, men blomster osv er nydelig å jeg vil gjerne bli god på det..

    Den lille hagen vi har skal få litt mer blomster og busker i seg i år og neste år.. håper å få en fin atmosfære selv om den ikke er så stor, samtidig som jeg vil ha nok gress til at bikkja kan løpe løst og kose seg!!:)

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Hei vennen!
    Jeg er sånn som deg, jeg eier ikke grønne fingre. Og er allergisk mot hagearbeid, men det blir man kanskje når man er vokst opp i en hage som består av 2 mål... hihi! Jeg har luket nok ugress i min barndom :-)

    Vi har ikke hage og det er jeg glad for. Allergi og hage går ikke akkurat hånd i hånd. Jeg elsker hager, men jeg kommer nok aldri til å ha en selv :-)og hvis jeg skal ha blir det nok en japansk hage... hihi!

    Koselig bilder av hagen deres da :-)
    Ønsker deg en fabelaktig start på uken!

    SvarSlett
  3. Deilig med hage som ordner seg selv ;) Min hage ser foreløbig ut som et anleggsområde. Håper på å få orden i løpet av sommeren. Sånn er det når man bor på en øy midt i elva. Stein, stein og atter stein!

    SvarSlett
  4. Syns du hadde riktig mye fint i hagen din jeg;)
    Jeg er heller ingen hagemenneske, så jeg har kun litt blomster i krukker, passer meg perfekt ♥

    Ha en finfin mandagskveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Nydelige blomster, så fin hagen din ser ut!Her blir det noen ny stauder hvert år,veldig greit med de som kommer igjen år etter år for oss uten så grønne fingrer:)Så det begynner å gro seg til i blomsterbeddene her. var ikke så heldig som deg, her var blomsterbeddene ribbet for blomster da vi kjøpte huset hehe...
    Ha en fin ny uke:)
    Klem Carina

    SvarSlett
  6. Hei! Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min :-)

    For en vakker hage dere har, ingen tvil om det. Vi er så heldige å ha stor hage, men den har blitt sørgelig nedprioritert oppi all oppussinga og barnefødsler :-) Men til sommeren skal det bli andre boller, skal kjøpe meg hagebok (har heller ikke grønne fingre, men vil gjerne ha det!) og en haug med jord og stauder.

    Ha en fin tirsdag! :-)

    SvarSlett
  7. Så fin hage du har :) Vi leier en sokkelleilighet, så har ikke vår egen hage enda.. Men gleder meg til den tid kommer!! :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥