fredag 27. mai 2011

Peoner og helg


Det er peoner overalt nå, både blomsterbutikker og interiørblogger bugner av denne nydelige blomsten. Og det skjønner jeg - peoner er de fineste blomstene jeg vet om!



I helgen skal vi bare slappe av og kose oss. I kveld skal vi på pizza og Norske talenter-finale hos foreldrene mine, i morgen skal jeg blant annet lage muffins, også skal vi til et vennepar og spise middag på kvelden. Det er veldig lenge siden jeg har laget muffins nå, også har jeg kjøpt nye søte rosa former til å ha de i, så det gleder jeg meg til :)

  
Ønsker alle en herlig helg

2 kommentarer:

  1. Peoner er nydelige, har en slik bukett jeg også :D

    Hvis du vil ha noen skikkelig gode muffins så burde du prøve de jeg lagde her om dagen;)
    oppskrift i bloggen min: kinesmobilblogg.blogspot.com

    Ha en fin helg :D

    SvarSlett
  2. Jaaa, Peoner er vakre♥ Trur også at dei fleste rundtomkring har sikra seg ein bukett. Eg kjøpte to bukettar i går til 59 kr pr. stk.!!! Og dei dufter no berre himmelsk også då ☺ Håper dei varer leeeenge:)
    Kjempefine bilder du har tatt av dine Peoner!!!
    GOD HELG VAKRE♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥