lørdag 4. juni 2011

Grilling for 2 ♥

I går var en helt nydelig dag! Jeg solte meg på verandaen, vi gikk tur og spiste is og grillet på kvelden. Og i går var vi for en gang skyld bare oss to, som regel så har vi besøk eller så er vi på besøk. Det var deilig med en helt rolig kjærestekveld også ♥


I dag er like nydelig som i går, så nå skal jeg straks ut i sola. Vi skal kjøre til Stavern - Norges beste sommersted - gå rundt og kikke litt og spise is. I kveld får vi et vennepar på grilling, det blir kjempekoselig :)

Ha en fantastisk lørdag

3 kommentarer:

  1. Høres ut som dere har en hyggelig helg:) Kose dere masse:) Her går helgen i oppgaveskriving for min del, og samboeren står på for å få på plass ny kledning på huset, så ikke mye tid til kjærestetid her for tiden:)

    Har forresten gående en give away på bloggen min dersom du er interessert:)

    Ha en flott dag videre!

    SvarSlett
  2. Koselig!

    Her er det stress nå!
    Dåp til lillesøster i morgen, og vi skal ha selskapet hjemme... Mye å gjøre, mer enn jeg tenkte faktisk:)

    God lørdagskveld til deg!
    klem

    SvarSlett
  3. Sånne dager når man bare er 2 - de er så herlige! Så fint du har gjort det :) Kos deg masse i helgen, Stavern hørtes ikke ut som en dum idé!

    Klem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥