mandag 16. januar 2012

Prosjekter i 2012


 Jeg har blitt inspirert av andre rundt i interiørbloggeland til å skrive en liste over prosjektene våre for dette året.

Det første prosjektet er å bygge på inngangspartiet. Vi har begynt, og forhåpentligvis står det ferdig iløpet av februar. Jeg kan ikke vente med å få større gang!

Til våren/sommeren skal vi begynne å male huset hvitt, nå er det rødt, så jeg tror det kommer til å bli en stor forandring. Og helt sikkert veldig fint  *smile*

Det siste prosjektet er å pusse opp gjestetoalettet. Vi har ikke bestemt oss helt for når vi skal begynne med det ennå. Mest sannsynlig blir det etter at inngangspartiet er ferdig bygd. Eller til høsten, vi får se.

Jeg gleder meg til å få litt nytt. Det er så gøy med fornyelse! 


Håper alle får en fin ny uke

 

5 kommentarer:

  1. Lurt å ha en plan ja:) Og det er herlig med fornyelse!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så kjekt med sånne lister :)
    Jeg tror jeg skal skrive en å ha på kjøleskapet jeg, så vi ser den hver dag. Kanskje det hjelper oss til å få ut finger`n:p hehe.
    Vi skal gjøre ferdig en gang, pusse opp soverommet, pusse opp stua, (kanskje badet), male huset og litt diverse ;) spørs nok om alt blir gjort i år...!

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  3. Store prosjekter:)
    Gleder meg til å følge dem:)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  4. Det skal bli spennende og følge deg i disse prosjektene :)

    Fabelaktig ukesstart til deg!
    Her er det full fart og lite hvilepuls fram til helga.
    Klem
    Maia

    SvarSlett
  5. Hei Jennifer:)

    Å,so spennande med fornyelse og planlegging!!!!Masse lykke til:)
    I sommar skal vi pusse opp badet vårt.Skal verte meg ei stoooor glede!!!Ser ikkje ut slik det er no.

    Takk for kjekke ord hos meg:)
    Klem frå Mette.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥