søndag 10. februar 2013

Trekning av give-away


Da er det endelig tid for trekning av 
det bittelille husets bursdags-give-away!




Og vinneren er .....

*trommevirvel*

Random.org hjalp meg å trekke lodd nr. 9, som var:



 Gratulerer så mye til deg Line!


Håper gaven faller i smak,
send meg en mail med navn og adresse (jenniferborg86@hotmail.com),
så sender jeg avgårde så fort jeg kan  *smile*



Tusen takk til alle som deltok, til nye og gamle følgere og til alle som legger igjen fine ord her inne


klem

2 kommentarer:

  1. Så FLOTT!!
    Tusen takk, nå ble jeg glad;)
    Jeg elsker jo TIneK ♥

    SvarSlett
  2. Heldige Line :)
    Kan jeg få spørre hvor du har kjøpt kurven hun vant?
    Klem Anette

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥