torsdag 3. oktober 2013

Inne i nyhuset


Neste uke starter de innvendige arbeidene, og jeg gleder meg stort til 
hvert rom begynner å ta form. Foreløpig er det ingen vegger,
men jeg har tatt noen bilder for å vise litt hvor de ulike rommene blir,
selv om det helt sikkert er vanskelig for utenforstående å se for seg.




fra gangen går man inn til toalett første dør til høyre,
og vaskerommet andre dør til høyre.
Rett frem kommer man inn i stua,
og på venstre side er trappen opp til 2. etasje.



kjøkkenet ligger på høyre side når man kommer inn fra gangen



spisestuedelen blir til venstre når man kommer inn fra gangen,
og tv-stuedelen er rundt hjørnet for spisestuedelen





Hovedsoverommet i 2. etasje blir på høyre side når man kommer opp trappen,
badet kommer mellom trappen og hovedsoverommet, rett overfor loftstua





på venstre side når man kommer opp trappa ligger de to små soverommene



Innrednings-planene er allerede i full gang -
kan nesten ikke vente med å skulle innrede et helt nytt hus 
- med mange flere rom enn det vi har nå  *smile*




klem

4 kommentarer:

  1. Dette går jo fort,kan tenke meg det blir herlig når du kommer inn i hus,herlig❤️
    Nyt dagen!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Åååh, det går unna! Noe så herlig, å flytte inn i NYTT hus! ;-)

    SvarSlett
  3. Er det ikke rart og stå der inne å se? :-D
    Sååå moro!

    God helg! :)

    SvarSlett
  4. Å så spennende på det stadiet dere er nå - det skjer vel noe nytt nesten hver dag? Og så kan man kose seg med planlegging :)
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥