onsdag 27. november 2013

Møbelønsker til stuene


 Jeg ønsker meg mange nye møbler til det nye huset,
ikke nødvendigvis akkurat disse som jeg viser, 
men noe liknende i den stilen.


TV-stue
 

 




Spisestue

 



Loftstue





// Home&Cottage // Living // Skeidar // Bohus // Ikea // HMhome // TineK //Watt&Veke // VillaPaprika // NovaSolo //


Jeg vil ha naturtoner - hvitt, beige, grått og brunt,
og materialer i tre, rotting, strikk, lin og sølv.

Det finnes så mange inspirerende hjem,
og jeg håper jeg klarer å skape et hjem som også kan være til inspirasjon.


Fin onsdag til alle som er innom!
Tusen takk for fine tilbakemeldinger på forrige innlegg ♥


klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥