søndag 8. desember 2013

2. søndag i advent


Her våknet vi til snø idag, og jeg ble så glad!
Jeg håper virkelig den er kommet for å bli ♥





Årets adventsfat har hvite lys med sløyfe og tykke sølvtall -
jeg leitet lenge etter de perfekte tallene, jeg synes mange er så puslete og tynne,
og enten er de for rustikke, for moderne eller for glam -
men disse fra Jernia (faktisk!) er helt perfekte *smile*
Også har jeg et juletre i glass med lokk som jeg har pepperkaker i -
reinsdyret fra OiSoiOi og min favoritt-juleblomst svibel.


Ønsker alle en fin adventssøndag!



klem


4 kommentarer:

  1. Deilig julestemning! Kvar er det flotte juletreet i glas frå? :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk:) Det er bare en kopi av de dyre trærneog kjøpt på europris til en slikk og ingenting;) Men synes likevel det var veldig fint:)

    SvarSlett
  3. Åå så kooooselig! elsker det juletreet i glass og det søte reinstyret :D

    Ang hårfargen min: Tusen takk for det, elsker det selv også faktisk, trengte forandring så ble rødt denne gangen.. farger det hjemmet med fargen intens rød fra olia, veldig grei farge som sitter godt :)

    Ha en fin ny uke,
    Klemmer

    SvarSlett
  4. Så koselig,og så herlig med snø!
    Her kom det snø men den regna dessverre bort igjen og at det kan skifte fra -3 til pluss 9 grader,sånn er det:)'
    Fine ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥