torsdag 26. desember 2013

Romjulsdager


Vi nyter fine romjulsdager, med sofakroken, pysj og film til langt utpå dagen,
så er det koselige juleselskaper rundt om på kveldene.




Tenk at det snart er et nytt år
For oss blir det virkelig et helt nytt år, vi flytter til et nytt sted, med nytt hus, 
og i april begynner jeg å jobbe igjen etter permisjon, 
Ludvik skal være hjemme med pappa, og til høsten begynner han i barnehagen.
Det blir et spennende år  *smile*


 // Plantasjen // BlackDesign // Durance //

 // MesterGrønn // Kid  //

 // Home&cattage // Sia // Stabbursbua //


Jeg planlegger nytt bloggnavn ettersom vi snart flytter fra det bittelille huset,
og det skal etterhvert feires med en give-away på nyåret.
Beklager hvis det blir litt rot på bloggen i prosessen før det er ferdig.


Håper dere også nyter fine romjulsdager!



klem

2 kommentarer:

  1. Så flott du har pyntet til Jul! Å så spennende med det nye året for dere, masse og se frem til..
    Jeg syns alltid det er så godt å tenke på at det er ett helt nytt år, blanke ark og mange muligheter.. gleder meg til og se hva 2014 har og by på! :)

    Ha en fortsatt fin jul,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  2. Så spennende det nye året blir for dere:)gleder meg allerede til januar er her:)
    Nyt resten av jula!
    Klem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥